Kritické ohlasy
(dúfam, že sa ich počet zvýši):
Maruna 25.I.2000 / 17:08
Nektere zeleznice, o
kterych vim, ze byly ponekud delsi, tam jsou zakreslene v trochu
kratsi podobe (nejvyraznejsi to je asi u Korytnicky).
Emil
Schenk 9. II. 2000 / 19:25
Čermeľ - Pionier
Patrí medzi úzkorozchodné !!! 1000 mm
Žabokreky nad
Nitrou – Ostratice (Chynoranská spojka) Ostratice sú strašne
ďaleko - skôr to bolo Stavidlo Chynorany III.
Hlavek_Vladimir 18. X. 2000 / 17:44
Co sa týka toho
vol'akedajsieho úseku trate Bratislava-Petrzalka - Berg -
Wolfsthal, cosi som sa kedysi dozvedel, ze v takom tom miernom
zalomení trate (pozdlz hlavnej hradskej) na rakúskej strane, co
je cirka 1,5 km od hranicného prechodu, bola na juznej strane na
pozemku rozostavaná továren na montovanie vojenských
lietadiel. Takze tá mohla byt' prirodzene ciel'om leteckých
útokov spojencov. Dodnes je tam neplodná pôda, teda pozemok
(neviem kol'ko to môze byt' hektárov, snád' desat'?
Azda viac by sa dalo o tom cosi dozvediet' z publikácií
rakúskeho vydávatel'a Slezak Verlag, ktoré zial' nemám (ani
jednu). Vychádzali, cosi sa mi vidí, ze pravidelne k 10 (ci 5?)
-kovým výrociam od sprevádzkovania trate v r. 1914.
Kozuch_Miroslav 23. X 2000 14:26
v clanku o Suranoch -
najnovsi Tulak c.17- sa spomina na strane 10 zeleznicka do
miestnej tehelne. Dopln ju do histzsr!
Kozuch_Miroslav
7. XI. 2000 / 9:24
Moje pripomienky k
histzsr-
- 336 (spojka v B.Bystrici) neexistuje . Prichystam ti ich na
nasledujuce stretnutie.
- 320 (spojka vo Zvolene) tiez neexistuje, aspon na dnesnych
mapach.
- 311 prechod rozchodu 1435 V.Kapusany-Matovce-Uzhorod otvoreny
2.11.1984, funguje do 1992, pozri Z-Samafor 11/98. Takze podla
mna doprava na nej zrusena.