Pomerové ukazovatele osobnej dopravy na
vybraných tratiach, ktoré boli posudzované z hľadiska možností redukcie OD |
|
|
Trať |
Z |
Do |
km |
Podiel |
Poradie tratí z pohľadu |
|
(CP) |
|
|
ŽSR |
náklady/tržby |
náklady/hrtkm |
náklady/vlkm |
trzby/hrtkm |
náklady/tržby |
náklady/hrtkm |
náklady/vlkm |
trzby/hrtkm |
|
167 |
Rožňava |
Dobšiná |
26 |
25,8 |
4,1 |
101,4 |
0,2 |
36 |
31 |
8 |
34 |
|
142 |
Zbehy |
Radošina |
20 |
22,0 |
2,4 |
187,1 |
0,1 |
35 |
9 |
30 |
36 |
|
141 |
Kozárovce |
Lužianky |
55 |
13,7 |
3,7 |
106,1 |
0,3 |
34 |
22 |
11 |
28 |
|
166 |
Plešivec |
Slavošovce |
24 |
13,6 |
4,0 |
100,5 |
0,3 |
33 |
29 |
6 |
27 |
|
153 |
Zvolen |
Čata |
106 |
13,1 |
2,5 |
179,7 |
0,2 |
32 |
10 |
29 |
32 |
|
151 |
Zl. Moravce |
Úľany n. Žit. |
35 |
12,8 |
3,2 |
135,4 |
0,3 |
31 |
19 |
23 |
29 |
|
124 |
Nemšová |
L. Rovne |
17 |
12,2 |
4,3 |
94,1 |
0,4 |
30 |
33 |
2 |
24 |
|
168 |
Mold.n.B
|
Medzev |
15 |
11,4 |
4,3 |
107,7 |
0,4 |
29 |
34 |
15 |
23 |
|
185 |
Tatr. Lomnica |
St. Potok |
9 |
10,8 |
2,5 |
208,4 |
0,2 |
28 |
11 |
32 |
30 |
|
136 |
Komárno
|
Kolárovo |
26 |
10,3 |
3,1 |
123,0 |
0,3 |
27 |
17 |
17 |
26 |
|
112 |
Zohor |
Pl. Mikuláš |
35 |
9,2 |
3,7 |
102,7 |
0,4 |
26 |
23 |
9 |
22 |
|
163 |
Breznička |
Katar.Huta |
10 |
8,7 |
5,0 |
143,7 |
0,6 |
25 |
35 |
25 |
20 |
|
195 |
Bánovce n.O. |
V.Kapušany |
26 |
8,1 |
1,0 |
223,2 |
0,1 |
24 |
1 |
34 |
35 |
|
161 |
Lučenec |
Kalonda |
9 |
7,6 |
3,4 |
98,9 |
0,4 |
23 |
20 |
3 |
21 |
|
117 |
Jablonica |
Brezová p. B. |
12 |
7,6 |
5,2 |
127,3 |
0,7 |
22 |
36 |
20 |
14 |
|
171 |
Diviaky |
Hr. Dúbrava |
56 |
6,9 |
1,6 |
179,0 |
0,2 |
21 |
3 |
28 |
31 |
|
143 |
Trenčín |
Chynorany |
49 |
6,5 |
2,2 |
222,9 |
0,3 |
20 |
7 |
33 |
25 |
|
116 |
Kúty |
Trnava |
68 |
6,2 |
1,1 |
281,4 |
0,2 |
19 |
2 |
35 |
33 |
|
192 |
Trebišov |
Vranov n.T |
32 |
5,2 |
4,0 |
99,3 |
0,8 |
18 |
27 |
4 |
10 |
|
126 |
Žilina |
Rajec |
21 |
5,0 |
3,1 |
134,5 |
0,6 |
17 |
15 |
22 |
16 |
|
174 |
Brezno |
Jesenské |
82 |
5,0 |
3,8 |
104,9 |
0,7 |
16 |
24 |
13 |
11 |
|
186 |
Sp.N.Ves |
Levoča |
13 |
5,0 |
3,2 |
125,0 |
0,6 |
15 |
18 |
19 |
15 |
|
134 |
Šaľa |
Neded |
19 |
4,8 |
3,8 |
104,9 |
0,8 |
14 |
26 |
12 |
9 |
|
165 |
Plešivec |
Muráň |
41 |
4,7 |
4,0 |
101,0 |
0,9 |
13 |
30 |
7 |
8 |
|
145 |
H. Štubňa |
Prievidza |
37 |
4,2 |
3,1 |
132,2 |
0,7 |
12 |
16 |
21 |
12 |
|
121 |
N. Mesto n.V. |
Vrbovce |
44 |
4,1 |
2,9 |
149,3 |
0,7 |
11 |
14 |
26 |
13 |
|
152 |
Levice |
Štúrovo |
52 |
4,0 |
2,4 |
150,5 |
0,6 |
10 |
8 |
27 |
17 |
|
113 |
Zohor |
Záhorská V. |
14 |
4,0 |
3,8 |
124,2 |
0,9 |
9 |
25 |
18 |
7 |
|
162 |
Lučenec |
Utekáč |
41 |
3,6 |
2,1 |
191,4 |
0,6 |
8 |
6 |
31 |
18 |
|
129 |
Čadca |
Skalité |
20 |
3,4 |
2,0 |
366,1 |
0,6 |
7 |
5 |
36 |
19 |
|
154 |
H.Dúbrava |
B.Štiavnica |
20 |
3,4 |
4,0 |
105,0 |
1,2 |
6 |
28 |
14 |
3 |
|
144 |
Prievidza |
N. Pravno |
11 |
2,9 |
2,8 |
121,6 |
1,0 |
5 |
12 |
16 |
6 |
|
122 |
Tr. Teplá |
T, Teplice |
6 |
2,6 |
3,5 |
100,4 |
1,4 |
4 |
21 |
5 |
2 |
|
128 |
Čadca |
Makov |
26 |
2,5 |
2,8 |
141,0 |
1,1 |
3 |
13 |
24 |
4 |
|
187 |
Sp.Vlachy |
Sp.Podhr. |
9 |
2,2 |
4,2 |
104,0 |
1,9 |
2 |
32 |
10 |
1 |
|
175 |
Poltár |
Rim.Sobota |
30 |
2,1 |
2,0 |
58,1 |
1,0 |
1 |
4 |
1 |
5 |
|
Spolu
resp. priemer |
1 116 |
5,7 |
2,1 |
157,4 |
0,4 |
|
|
|
|
|
|
Významným
kritériom pre rozhodovanie o obmedzení prevádzky OD na konkrétnom vlakovom
úseku boli ukazovatele nákladovosti resp. výnosnosti. |
|
Posudzované
trate vykazujú v priemere 5,7 Sk nákladov na každú Sk tržieb, ktoré by pri
zastavení dopravy na daných úsekoch boli stratené. |
|
Ďalším
kritériom bol súbeh železničnej trate s cestou v danom úseku a technologické
podmienky realizácie dopravy na danom úseku (obraty súprav, …). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|