Kritické ohlasy
(dúfam, že sa ich počet zvýši):

Maruna 25.I.2000 / 17:08
Nektere zeleznice, o kterych vim, ze byly ponekud delsi, tam jsou zakreslene v trochu kratsi podobe (nejvyraznejsi to je asi u Korytnicky).

Emil Schenk 9. II. 2000 / 19:25
Čermeľ - Pionier Patrí medzi úzkorozchodné !!! 1000 mm
Žabokreky nad Nitrou – Ostratice (Chynoranská spojka) Ostratice sú strašne ďaleko - skôr to bolo Stavidlo Chynorany III.

Hlavek_Vladimir 18. X. 2000 / 17:44
Co sa týka toho vol'akedajsieho úseku trate Bratislava-Petrzalka - Berg - Wolfsthal, cosi som sa kedysi dozvedel, ze v takom tom miernom zalomení trate (pozdlz hlavnej hradskej) na rakúskej strane, co je cirka 1,5 km od hranicného prechodu, bola na juznej strane na pozemku rozostavaná továren na montovanie vojenských lietadiel. Takze tá mohla byt' prirodzene ciel'om leteckých útokov spojencov. Dodnes je tam neplodná pôda, teda pozemok (neviem kol'ko to môze byt' hektárov, snád' desat'?
Azda viac by sa dalo o tom cosi dozvediet' z publikácií rakúskeho vydávatel'a Slezak Verlag, ktoré zial' nemám (ani jednu). Vychádzali, cosi sa mi vidí, ze pravidelne k 10 (ci 5?) -kovým výrociam od sprevádzkovania trate v r. 1914.

Kozuch_Miroslav 23. X 2000 14:26
v clanku o Suranoch - najnovsi Tulak c.17- sa spomina na strane 10 zeleznicka do miestnej tehelne. Dopln ju do histzsr!

Kozuch_Miroslav 7. XI. 2000 / 9:24
Moje pripomienky k histzsr-
- 336 (spojka v B.Bystrici) neexistuje . Prichystam ti ich na nasledujuce stretnutie.
- 320 (spojka vo Zvolene) tiez neexistuje, aspon na dnesnych mapach.
- 311 prechod rozchodu 1435 V.Kapusany-Matovce-Uzhorod otvoreny 2.11.1984, funguje do 1992, pozri Z-Samafor 11/98. Takze podla mna doprava na nej zrusena.

Na vývoji tejto strany sa tvrdo pracuje.


Strana vytvorená / Site created : 5. II. 2000
Posledná aktualizácia / Last update : 3. XII. 2000
 
Späť Späť